Sunday 28 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam, dengan kesempatan ini saya menyusun seluruh jari jemari saya untuk memohon maaf zahir dan batin jika kata-kata atau status2 fb saya ada yg mengguris hati anda..

-Untuk orang yg MENYAYANGIKU, terima kasih telah membuatku menjadi org yg begitu sempurna..

-Untuk orang yg pernah MENYAKITIKU, terimakasih telah mengajarkan erti kesabaran dan semoga kamu tidak  akan pernah merasakan sakit yg ku rasakan...

-Untuk orang yang pernah aku SAKITI, maafkanlah kekhilafanku..aku hanyalah manusia yang jauh dari kesempurnaan..

- Untuk SAHABATKU, mungkin kita memiliki banyak perbezaan, namun tak dapat di nafikan lagi kalau aku sangat memerlukanmu..

-Untuk orang yang MENCINTAIKU, terima kasih telah memberi warna-warna cinta dalam kehidupanku & membahagiakanku dan mengajarku erti kesabaran dengan tingkahlaku mu.

Ikhlas dr Nur Fauzan Fauzi



No comments:

Post a Comment