Thursday 18 August 2011

~ ISTERI MINTA CERAI KERANA SUAMI KUAT SEKS ~

Sekarang ini Rozie(bukan nama sebenar) cukup fobia dengan suaminya Samad (bukan nama sebenar) sehinggakan dia mengelak bila setiap kali bertentang mata. Rozie bukannya takut sebab Samad garang atau bengis tapi ada satu perlakuan aneh yang buatkan Rozie sering menjauhkan diri iaitu nafsu seks yang dimiliki Samad.

Seringkali Rozie pening kepala bila fikirkan hal itu. Dia sendiri tak mampu nak cari jawapannya. Entah apalah jamu dan ubat kuat yang ditelan Samad sehinggakan semakin hari semakin melampau ‘powernya’. Sebenarnya bukannya Rozie tak suka atau cuba mengabaikan tanggungjawabnya sebagai isteri tapi kalau dah terlampau ‘over’ teruk juga akibatnya.

Kalau sehari sekali untuk tunaikan nafkah batin tu boleh juga Rozie tahan dan pejam mata tapi kalau dah masuk empat lima round macam mana pula? Rozie pun bekerja dan ada tanggung jawab juga. Dah nak sampai tercabut tempurung lutut rasanya. Tambah pula jika lift tempat kerjanya rosak. Lagilah sengsara bila terpaksa turun naik guna tangga.

Rozie pun hairan bagaimana suaminya boleh se’power’ itu. Nak kata suaminya menuntut ilmu pelik setahunya tak ada pula. Saban hari setiap saat dan waktu suaminya ada saja di rumah. Nak kata suaminya amalkan makan ubat kuat, jamu atau sebagainya pun tak juga. Dah puas Rozie menyelongkar segenap ceruk rumah dan juga dalam kereta tapi langsung tak jumpa sebarang ubat-ubat pelik dan mencurigakan.

Ishh…. Confuse sungguh Rozie. Pada mulanya Rozie anggap perkara tu biasa saja maklumlah lumrah alam rumah tangga, ada kalanya momentum seks tu memang ada turun dan naiknya. Tapi semakin lama dilayan semakin manjadi pula ‘rakusnya’ hinggakan Rozie sendiri terpaksa membuat persediaan awal dengan memakan pelbagai jenis jamu. Rasanya dalam bulan ni je dah berkotak-kotak jamu dtelannya hinggakan Rozie rasa jamu tu jadi pengganti nasi untuk dirinya.

Tapi hari ni Rozie betul-betul ‘surrender’. Dia dah tak mampu untuk melayan Samad di ranjang. Setelah difikirkan masak-masak dia mengambil keputusan untuk berterus terang saja dengan suaminya. Apa nak jadi pun jadilah. Dia dah bersiap sedia dengan sebarang kemungkinan. Jadi dengan penuh semangat Rozie mengatur langkah menuju ke dapur untuk berterus terang dengan Samad. Sambil itu, Rozie tak putus putus baca jampi serapah agar apa yang diperkatakan nanti boleh diterima oleh suaminya dengan hati yang penuh terbuka.

Sampai saja di dapur, tanpa berlengah lagi Rozie terus meluahkan apa yang terbuku di hatinya selama ini. Terperanjat diubuk Samad mendengarnya sehinggakan tersembur air kopi yang sedang dihirup. Nasib baiklah waktu itu karipap berada di tanganya. Kalau tak pasti Samad dah tercekik dan terpaksa dikejarkan ke ICU.

Buat beberapa saat Samad terpaku. Dia sendiri tak mampu mengulas atau member sebarang kenyataan terhadap apa yang diluahkan oleh Rozie. Fikirannya benar-benar buntu dan kosong waktu itu. Nak disokong rasa seperti menganiayai diri sendiri pula, nak dibantah rasa macam seorang yang zalim pula..hadoii..pening kepala Samad.

Setelah berfikir dengan semasak-masaknya, akhirnya Samad Berjaya mencapai kata putus. Walaupun berat hatinya untuk membuat keputusan, itulah jalan terbaik yang mampu difikirkan ketika ini. Mungkin jodohnya bersama Rozie sudah tertulis setakat itu saja.

Silap hari bulan kalau bergaduh besar nanti, kaki tangan pula yang naik. Samad bukan jenis yang macam tu. Dia tak suka menzalimi wanita. Baginya kalau dah tiada persefahaman lebih baik lepaskan dengan cara yang elok, sekurang kurangnya apabila terserempak kemudian hari mereka masih boleh bergelak ketawa dan bertegur sapa. Samad tak nak penceraian ini menjadi satu dendam antara mereka.

Akhirnya setelah mencapai kata sepakat mereka pun bercerai. Kini Samad sibuk mencari bakal isteri baru yang mampu menuruti nafkah batinnya. Rozie pula kembali lega kerana tak perlu lagi makan jamu berkotak kotak seperti dulu. Rozie pun nak cari pengganti juga, maklumlah sebagai seorang wanita sekali sekala Rozie ingin juga belaian dari seorang lelaki. Tetapi kali ini Rozie dah tetapkan syarat. Nafkah batin hanya diberikan sekali sehari je. Dia tak nak perkara lama berulang kembali.








6 comments:

  1. bodo punya rozie. lelaki semua mcm tu..jgn kahwin rozie ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. Bengong! Ko kawin ja dgn laki mati pucuk!

    ReplyDelete
  3. Cecair perangsang nafsu wanita terkini.... dapat Menguatkan syahwat isteri dlm masa 15 minit. Info lanjut http://germanydropmurah.blogspot. com

    ReplyDelete
  4. Bodoh. Kasi tahu la suami jangan main banyak kali. Ni bercerai lagi la berdosa besar.

    ReplyDelete
  5. memang banggang.... suruh le laki kou kawin tambah lagi satu ke dua ke tiga ker....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....teruk sgt nafsu suami sehari berulang kali,Bg jer nikah Lagi satu...Agak2 la walaupun tu isteri Memang halal tapi buat isteri x selesa tetap dosa....

      Delete