Tuesday 21 June 2011

Master Not Easy

07 February 2011.....


tarikah paling bermakna bg diriku...aku menerima sepucuk surat dr UUM mengenai pendaftaran belajar dalam MSC management..syukur alhamdulilah Ya ALLAH....


I want To BE a Lecture....so I must continue my study.....


Tak dapat diucapkan dgn kata2 betapa hepy nye abh & umi dengan keputusanku untuk melanjutkan pelajaran...
Abh..Umi fa akan belajar bersungguh2 demi Family kita....


23 February 2011


Aku ke Kedah untuk pendaftaran pengajian....Alhamdulilah...saat mula2 aku melaporkan diri, Allah pertemukan aku dgn seorang shbt yg bernama SHAZWANI MOHD SALLEH.... syukur alhamdulilah kerana aku dipertemukan dgn seorang shbt yg sangat baik & berbudi pekerti....


Aku ditempatkan di Kolej Bank Rakyat (15G 321)...walaupun berada di tingkat 3, namun aku bersyukur...:)
sepanjang first semester, aku & wani berada di sini....ditemani oleh beruk2 yg comel2....

2 comments:

  1. shazwani salleh23 June 2011 at 06:09

    tq my dear...i pn bruntung dpt sahabat cm u..moga2 pesahabatan kita ni kkl smpai ble2 ye...luv u my frens...

    ReplyDelete